Кошик
373 відгуків
ТМ "Ніка Цавалюк"
+380 (50) 131-70-54
+380 (97) 035-23-69
Наявність документів
Знак Наявність документів означає, що компанія завантажила свідоцтво про державну реєстрацію для підтвердження свого юридичного статусу компанії або фізичної особи-підприємця.

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється безкоштовно.

Умови повернення для товарів належної якості

Терміни обміну і повернення: Повернення і обмін товару можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем Зворотній доставка товару здійснюється безкоштовно Умови для повернення товарів належної якості: Всі товари магазину NikaNice підлягають безкоштовного обміну, в разі незадоволення клієнта покупкою. Для здійснення обміну ви повинні протягом 14 днів після покупки зв'язатися з магазином по телефону 0501317054, або 0970352369, повідомити і відправити товар в магазин. Обмін товару здійснюється по Новій пошті, або Укрпошті з оплатою поштових послуг за рахунок відправника Новий товар з обміну відправляється клієнту на наступний день після отримання товару магазином через пошту. Всі товари магазину підлягають безкоштовному поверненню, в разі незадоволення клієнта покупкою. Для оформлення повернення ви повинні протягом 14 днів після покупки зв'язатися з магазином по телефону +380970352369, повідомити і відправити товар в магазин. Повернення товару здійснюється по Новій пошті і Укрпошті з оплатою поштових послуг за рахунок відправника. Повернення грошей на карту клієнта здійснюється на наступний день після отримання товару через пошту. Відповідно до Закону "Про захист прав споживачів, компанія може відмовити споживачеві в обміні і поверненні товару належної якості, якщо вони відносяться до категорій зазначеним в діючому переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають обміну та поверненню.

Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner